Rozpocząłem swoją małą przygodę z VCDS. W tym momencie jestem oczywiście trochę laikiem w temacie. Zrobiłem Autoscan i wszystko bez błędów oprócz dwóch pozycji:
Address 46: Central Conv.
Address 09: Cent. Elect.
Przy tych powyższych pozycjach wyskoczyło mi: "Cannot be reached".
I oczywiście dalej pojawia się problem, ponieważ jak chce wejść w 09 (Centr. Electr.) to pojawia mi się komunikat: "No Responce from Controller" i oczywiście nie mogę wejść dalej.
Nie mogę znaleźć na forum co to oznacza. Nie chodzi mi oczywiście o przetłumaczenie tego na polski tylko dlaczego tak się dzieje, co robię nie tak.
VCDS miałem uruchomionego przy włożonym kluczyku w stacyjkę i przekręconym, aby się palły kontrolki.
W pozostałe adresy mogę wejść - staging np. uruchomiłem bez problemu, wyświetlanie predkości tempomatu na maxi dot również.
Zastanawia mnie też poniższa pozycja w autoscanie:
Address 01: Engine (CAX) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03C 906 016 E HW: 03C 906 016 C
Component: MED17.5.5 G 5344
Revision: LCH11--- Serial number:
Coding: 0000077
Shop #: WSC 73430 790 00999
No fault code found.
Readiness: 0000 0000
Mianowicie to: Labels: Redir Fail! - czy coś z tym powinienem zrobić?
Address 46: Central Conv.
Address 09: Cent. Elect.
Przy tych powyższych pozycjach wyskoczyło mi: "Cannot be reached".
I oczywiście dalej pojawia się problem, ponieważ jak chce wejść w 09 (Centr. Electr.) to pojawia mi się komunikat: "No Responce from Controller" i oczywiście nie mogę wejść dalej.
Nie mogę znaleźć na forum co to oznacza. Nie chodzi mi oczywiście o przetłumaczenie tego na polski tylko dlaczego tak się dzieje, co robię nie tak.
VCDS miałem uruchomionego przy włożonym kluczyku w stacyjkę i przekręconym, aby się palły kontrolki.
W pozostałe adresy mogę wejść - staging np. uruchomiłem bez problemu, wyświetlanie predkości tempomatu na maxi dot również.
Zastanawia mnie też poniższa pozycja w autoscanie:
Address 01: Engine (CAX) Labels: Redir Fail!
Part No SW: 03C 906 016 E HW: 03C 906 016 C